Fototriss – guld

Vi diskuterar ibland bloggens privata karaktär och nu testar jag några gränser. Alla bilder går att förstora.

Vår sänglampa

Vår olje- och vinägersamling.

Min lille väns samling av rymdfarkoster

Fler bilder på min lille vän

Mer fototriss

About Editor

http://tystatankar.wordpress.com Twitter: @tystatankar Webmaster http://etenjournal.com Mail tystatankar( at )gmail.com http://pojkaktigorkester.wordpress.com/
This entry was posted in Fototriss. Bookmark the permalink.

9 Responses to Fototriss – guld

  1. BOKHUNGER says:

    Såg att du hade lämnat en kommentar på min blogg och undrade vilken Påve det var…. Det var en bra fråga? Ingen aning:-)

    Like

  2. I yngre år var tävlandet blandat (varit bl a handbollsmålvakt under flera år), numera kanske medaljerna speglar lite av mitt “äldre idrottande”. Sociala samvaron är viktig under idrottandet. Boule är verkligen en rolig sport, “grusgångsschack” kallar en del det. Blev sugen att börja kasta klot igen efter att tittat på curling under OS. Gillar ditt tredje foto på rymdfarkosterna, härligt foto. Anar jag en viss förkärlek för asiatisk matlagning? Tredje fotot triggar, tankarna far iväg. Ha en skön söndag Mats!

    Like

  3. Misswhatsit says:

    En uppfriskande tolkning av dagens tema. Bild nummer tre för tankarna till oändliga möjligheter. Den blir dagens favorit.

    Tack för kommentaren. Mycket tänkvärd, faktiskt.

    Like

  4. Hedwig says:

    En varierad triss – från sängen via magen ut i rymden. Kul

    Like

  5. Suverän tolkning!
    Gillar alla 3 lika mycket.
    Ha en fin söndag!

    Like

  6. Jah Hollis says:

    Kanske inte ett så väldigt dramatiskt intrång i privatlivet där.
    Men rymdfarkosterna är fascinerande.

    Like

  7. anki says:

    härliga bilder och toppen bra tolkning 🙂 bra skärpa på bilderna……

    ha en skön kväll

    Like

  8. mimmi says:

    Det var en bra triss 🙂 men jag får nog erkänna .. att den sista bilden med rymdfarkoster blir min favorit 😀

    Like

  9. Gillar din sista bild där med rymdfarkosterna, snyggt fotat!! Nej det är inget bälte det är medalj från taek wondo 😉

    Like

Leave a comment