Fototriss – porträtt

Vad är det som händer när en människa blir fotograferad? Kvinnorna på marknaden var lite avvaktande och en del av bilderna har en försiktig och nästan misstänksam ton.
– Varför vill du fotografera mig?

p1

 

p2

 

p3

Jag är full av beundran inför de här driftiga affärskvinnorna.



Mer fototriss

About Editor

http://tystatankar.wordpress.com Twitter: @tystatankar Webmaster http://etenjournal.com Mail tystatankar( at )gmail.com http://pojkaktigorkester.wordpress.com/
This entry was posted in Fototriss and tagged . Bookmark the permalink.

7 Responses to Fototriss – porträtt

  1. Petra says:

    Vilka fantastiska bilder. Den tredje kvinnan ser verkligen misstänksam ut!

    Like

  2. ViDu says:

    Jättefin och exotisk triss. Jag gillar uttrycket i den andra damens ansikte.

    Like

  3. Pialotta says:

    Visst är det någonting med blicken på alla de här tre kvinnorna.. Undras tro vad de har i sina tankar? Bra jobbat:-)

    Like

  4. Anni says:

    Spännande att se deras ögon och fundera över deras tankar – jag tycker att den första ser ut som om hon tänker äta upp dig, så snart du tagit bilden 😉

    Like

  5. Camilla says:

    ….underbara färgstarka kvinnor i din triss, bra fotat!
    Svårt att välja en favvo i din triss, men kvinna Nr 1 får min röst!
    Ha en bra måndag!

    Like

  6. Jah Hollis says:

    Jag skulle själv nog bli lite undrande om någon kom fram och frågade om hon/han fick fota mig. Varför?
    Fina bilder fick du i alla fall, med intressanta ansiktsuttryck.

    Like

  7. Jenny says:

    De har verkligen helt olika drag de här kvinnorna. Mittenbilden blir min favorit här.

    Like

Leave a comment