Jag skiter i det här

Fåglarna i Stockholm har en ganska respektlös attityd till de stora män som pryder huvudstaden.

haz

Hazeliusporten

jjb

Berzelius

Väst drabbade är statyerna vid Hötorget

ht

Jag upptäcker att fototriss har temat “Se upp” – kunde det bli mer lämpligt?

About Editor

http://tystatankar.wordpress.com Twitter: @tystatankar Webmaster http://etenjournal.com Mail tystatankar( at )gmail.com http://pojkaktigorkester.wordpress.com/
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

12 Responses to Jag skiter i det här

  1. kaxibraxi says:

    Hahaha, sista bilden är oslagbar!

    http://kaxibraxi.wordpress.com/

    Like

  2. Lissen says:

    Den sista bilden gillar jag bäst!
    Oslagbar, både rolig och sorglig.
    Ha det så gott i kvällningen!

    Like

  3. lilalili says:

    En helt fantastisk triss! Den sista bilden är väl mest en skitsak 😉
    Ha en riktigt skön vecka! Kramis

    Like

  4. Joella says:

    vilken bra tolkning! Ja dessa duvor…

    Like

  5. @nemonen says:

    Tack för kommentar hos mig, och du har rätt med din kommentar det tänkte jag inte på. Vad synd för de fina statyerna. Duvlort är inte att leka med.

    Like

  6. Helena Kulle says:

    Ja, fy sjutton för fågelbajs. Kul triss 🙂

    Like

  7. Hi hi hi – kaxiga fåglar – vilken attityd. A-M

    Like

  8. Jah Hollis says:

    Nej, det passar ju som handsken med veckans tema. Jag kan tala om att fåglarna har en respektlös inställning till min bil med när den står på parkeringen här hemma. 🙂

    Like

  9. Sladden says:

    Fina bilder. Gillar 3:an bäst, annars Alla bilder skit-bra…

    Like

  10. 🙂 Sista bilden är också min favorit!

    Like

  11. Cumulunimbus says:

    Här ser man klart och tydligt värdet av att få sin egen staty – de som väl sett den skiter i/på den…. 😉 Oslagbara bilder!

    Like

  12. Pialotta says:

    Hur bra som helst.. dina tre som du binder samman.. Trean gillar jag allra mest.. se upp för fågelskit .. ha, ha hur kul som helst.. har ofta ställt mig frågan.. väldigt lustigt att man så sällan får sig en skvätt över sig.. himlen är ju full av fåglar.

    Like

Leave a comment