Fototriss – ätbart

mat1

mat2

mat3

Mer ätbart på Fototriss

About Editor

http://tystatankar.wordpress.com Twitter: @tystatankar Webmaster http://etenjournal.com Mail tystatankar( at )gmail.com http://pojkaktigorkester.wordpress.com/
This entry was posted in Fototriss. Bookmark the permalink.

34 Responses to Fototriss – ätbart

  1. Jättefina bilder, svårt att välja vilken som är favoriten, det står mellan 1:an och 3:an. Men 1:an vinner.

    Like

  2. Så vacker frukt! Riktigt läckert. Tror jag går på meloner…

    Like

  3. Znogge says:

    Trean är helt klart rätt!

    Like

  4. dahlarna says:

    Tre riktig bra & härliga foton! Har svårt att välja… Men den sista med melonerna & sedan en ensam vindruvsklase var häftig! Ha en bra dag!

    Like

  5. Underbar triss. Har svårt att välja, men jordgubbarna röda och vackra ligger bra till 😉

    Like

  6. Hej!

    Mmmmmmmm jordgubbar!!!!!!!!

    Skön söndag önskar jag dej
    Irene

    Like

  7. Jah Hollis says:

    Åh, här var det bara nyttigheter.
    Snygga färger och former på dina “ätbara” bilder.

    Like

  8. mumari says:

    Vackra bilder! Första bilden blev en klar favorit!

    Like

  9. marie roxbro says:

    Så gott det ser ut allt…älskar alla frukter men första bilden är nog min favoritbild / ha en bra dag

    Like

  10. lilalili says:

    Vackra bilder alla tre men jordgubbarna blir min favorit här.
    Ha en skön dag! Kramis

    Like

  11. Pernilla says:

    Härliga bilder! Den första blir min favorit i dag. Vacker frukt!! Ha en skön söndag!

    Like

  12. princexswe says:

    Ingen tvekan! Gubbarna blir dagens överlägsna vinnare. Eva

    Veckans Fototriss – Ätbart

    Like

  13. Lillmonster says:

    Här får jordgubbarna bli min favorit. 🙂

    Like

  14. Fröken Mita says:

    Ettan får min röst både god och hälsosam, Ha en bra dag

    Like

  15. milla says:

    Gillar melonbilden mest. Härligt med druvorna som hänger där.

    Like

  16. Eva-Lena says:

    Jordgubbarna=sommar=längtar!! Fina bilder! /E-L

    Like

  17. Kurator Pia says:

    Fina foton och ettan blir min favvo idag!! Tack för kommentaren idag!! Ha det gott!

    Like

  18. Ingalill says:

    Sista bilden är bara så klockren, mums 🙂

    Like

  19. Här var det bara nyttigheter, ser jag!
    Färska jordgubbar hade smakat perfekt nu i det här vintervädret, så det blir min favorit.

    Like

  20. irrhönan says:

    Vattenmelonerna var ju urhäftiga! Snygg bild – ja, snygga alla tre!

    Like

  21. Anki N says:

    Meloner – de e mumisigt. Fina bilder alla tre men jag erkänner att jag inte ser/vet/kan gissa
    VAD DET ÄR PÅ BILD 1.

    Anki N

    Like

  22. Guldlock says:

    Melonerna ser riktigt goda ut.

    Like

  23. Pialotta says:

    Nyttigt och så himla gott.. de där melonerna, riktigt längtar till en sallad med melon och finhackad sommarlök.. citron dropp på det.. fint de:-)

    Like

  24. SysterLilli says:

    Så fina foton alla tre och alla tre innehåller också nyttigheter.
    Riktigt svårt att välja en favorit här, men det får bli den sista bilden med melonerna och druvorna. 🙂

    Like

  25. Cissi says:

    Härliga och varierade bilder. Favoriterna är ettan och trean (kan inte bestämma mig för vilken jag gillar bäst av dem).

    Like

  26. Ulrica says:

    Jättefina bilder. Melonerna är dock i en klass för sig där den lila vindruveklassen sitter som en smäck i sidan av bilden.

    Like

  27. Härliga bilder på speciellt jordgubbarna. Gillar din skog med de raka träden i senare inlägg/Lis

    Like

  28. ämma says:

    Fina bilder alla tre! men tredje bilden får bli favoriten för mig 🙂

    Like

  29. Åhå…trean vinner för mig idag! Klockrent!! =)

    Like

  30. Boel_L says:

    Gubbarna får min röst, men meloner och vindruvorna är inte dåligt det heller/Boel

    Like

  31. Synne says:

    Så härliga bilder.
    Men trean vinner.
    Alla meloner så den lilla kvisten med druvor. Effektfullt.
    Synne.

    Like

  32. Emma says:

    Fina bilder, tvåan med jordgubbarna blir min favorit. Får en att längta till sommaren…

    Like

  33. Vindvirvel says:

    Hej. Kikar runt bland fototrissarna.
    Här vinner melon-bilden.
    Tack för titten.

    Like

  34. Boel_L says:

    Du frågade var trattisarna växer, svaret är Stjärnarpsskogen utanför Halmstad/Boel

    Like

Leave a comment