Fototriss – naturligt rundade former

rund1

rund2

rund3

About Editor

http://tystatankar.wordpress.com Twitter: @tystatankar Webmaster http://etenjournal.com Mail tystatankar( at )gmail.com http://pojkaktigorkester.wordpress.com/
This entry was posted in Fototriss. Bookmark the permalink.

10 Responses to Fototriss – naturligt rundade former

  1. SKåne är runt. Så vackert. Anne-Marie

    Like

  2. marie roxbro says:

    Favoriten bli bild 2 sesr nästan ut som en affisch/marierox61

    Like

  3. lilalili says:

    Så fantastiskt vackra bilder! speciellt den andra som är trolsk och den blir min favorit
    Kramis

    Like

  4. Tjusigt! Jag fastnade nog mest för den spöklika mittenbilden.

    Like

  5. maria_6909 says:

    Dom höstiga äpplena på första bilden vinner min röst idag!
    Hoppas att du haft en mysig luciahelg! =) /maria_6909

    Like

  6. dahlarna says:

    Vilka fina tolkningar! Min favoritbild blir den sista på den fåren som betar! Vackert med dimman i bakgrunden! Hoppas att du får en bra vecka!

    Like

  7. härlig tredje bild! den är min absoluta favorit!
    tänkte också på mina äpplen i träden när jag skulle fota temat.. men de var så fula och halvruttna, hos dig ser de riktigt ätbara ut 🙂

    Like

  8. Killfröken says:

    Den sista bilden är fantastiskt vacker. Killfröken.

    Like

  9. petralin says:

    Fina, härliga bilder!

    Like

  10. Jah Hollis says:

    Jag gillar dina tolkningar av de naturligt runda formerna. Bäst är mittenbilden med den lite spöklika månen. För det är väl månen? 🙂

    Like

Leave a comment